مقالات

جدیدترین رندرهای شیائومی

تاکنون شایعات زیادی درباره گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ وجود داشته است، اما حالا رندرهای CAD دو مدل استاندارد و پرو این سری فاش شده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.

رندرهای مدل استاندارد شیائومی ۱۳ نشان می‌دهد که این گوشی از یک نمایشگر مسطح AMOLED با بریدگی هول پانچ بهره خواهد برد‌. در مقابل، نمایشگر شیائومی ۱۳ پرو از نوع انحنادار خواهد بود بطوریکه در لبه‌های آن خمیدگی وجود خواهد داشت.

در لبه بالایی هر دو مدل استاندارد و پرو شیائومی ۱۳ چهار حفره وجود دارد که دوتای آن‌ها احتمالا مربوط به میکروفون و دوتای دیگر مربوط به IR بلستر است. در لبه پایینی این گوشی‌ها نیز یک شیار سیم‌کارت، یک میکروفون، یک درگاه USB-C و یک گریل اسپیکر وجود دارد. ضمنا در سمت راست این گوشی‌ها یک دکمه پاور و یک دکمه تنظیم ولوم وجود دارد.

گوشی‌های شیائومی ۱۳  و ۱۳ پرو از یک ماژول دوربین بزرگ در پنل پشت خود بهره خواهند برد و یک فلاش LED در کنار آن‌ها وجود دارد. البته مشخصات دوربین این گوشی‌ها هنوز مشخص نیست.

طرف دیگر، ابعاد شیائومی ۱۳ برابر با 152.8×71.5×8.3mm و نمایشگر آن ۶.۲ اینچی خواهد بود، در حالیکه ابعاد مدل پرو 163×74.6×8.8mm و نمایشگر آن ۶.۶۵ اینچی خواهد بود. گفته می‌شود هر دو‌ گوشی فوق مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهند بود و دوربین اصلی آن‌ها از نوع سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX989 سونی خواهد بود.

اندازه‌ی نمایشگر این گوشی به ۶.۵۶ اینچ می‌رسد که مبتنی بر پنل OLED است و رزولوشن FHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را ارائه می دهد. در کنار چپیست، باید به وجود حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم اشاره کنیم. انرژی شیائومی CIVI 2 از طرف باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند.

کاربران برای ثبت عکس‌های سلفی باید از دوربین ۳۲ مگاپیکسلی استفاده کنند و دوربین اصلی هم مبتنی بر سنسور ۵۰ مگاپیکسلی است. همچنین نباید وجود اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی را از قلم بیندازیم.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *